یادداشت روز

انتشار خبر دروغ چرا ؟؟

کد خبر : 59680

اتاق بازرگانی خراسان رضوی چرا باید از دولتی که کارگزاران آن در استان با وجود مشکلات فراوان اقتصادی که محصول تحریم های ظالمانه آمریکا و ایادی او است، هرماه، هر هفته و هر روز با تمام داشته ها و امکانات و اختیارات در کنار فعالین اقتصادی برای رفع مشکلات آنها تلاش داشته و دارند حرف از شکایت بزند ؟؟؟

چه منبعی این خبر دروغ را بنام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی مطرح کرده تا اتاق خراسان رضوی مجبور به تکذیب آن شود ؟؟؟

چه کسی گفته؟! اگر فردی از فعالین اقتصادی سخنی گفته باشد، حرف و نظر اتاق بازرگانی است ؟؟؟

هر فرد و هر بنگاه در مسائل سیاسی و اقتصادی نظر خود را دارد که محترم و به خودش مربوط است، نظر رسمی هر تشکلی بویژه اتاق بازرگانی توسط رئیس و یا روابط عمومی آن تشکل اعلام میشود، درکجا رئیس یا روابط عمومی اتاق بازرگانی سخنی در مورد شکایت از دولت و کارگزاران آن مطرح نموده که رسانه ها اینگونه خبری دروغی را منتشر کرده‌اند ؟؟؟

نمایندگان تشکل های بخش خصوصی هر ماه در جلسات شورای گفتگوی استانی دولت و بخش خصوصی مشکلات و نظرات و خواسته های خود را با مسئولین ارشد و روأسای سازمان های دولتی استان به گفتگو گذاشته و نتیجه می گیرند ،همه این نمایندگان شاهد بوده اند در چند سال گذشته موردی نبوده که در اختیارات مسئولین استان قرار داشته و بخش خصوصی استان به جلسات شورای گفتگو برده باشند و مصوب نشده باشد پس شکایت چرا ؟؟؟

همانگونه که در بیانیه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی آمده است هر دولتی موفقیت ها و اشکالاتی داشته در دولت های آینده نیز اینگونه خواهد بود بخش خصوصی استان منتقد اشکالات و مشوق موفقیت های بوده و در آینده نیز خواهد بود.

یقیناً همیشه جمعی از فعالین اقتصادی به هر دلیل منتقد و معترض بوده که مطرح نیز کرده اند در آینده نیز آنها یا دیگرانی معترض خواهند بود ، اما اکثریت بنگاه‌داران و فعالین اقتصادی همیشه و در تمام جلسات ضمن طرح انتقادات و پیشنهادات خود از زحمات کارگزاران دولت ها در هر پست و مقامی تشکر کرده اند و در آینده نیز تشکر خواهند نمود .

همیشه گفته شده اشکال در اقتصاد ایران محصول تحریم ها بوده و خواهد بود تا رفع تحریم ها هر دولتی که تشکیل شود مشکلات کم و زیاد میشود ولی حل نخواهد شد ،مگر اینکه برای رفع تحریم ها تلاش شود .
🖌محمد حسین روشنک
۱۴۰۳/۰۵/۲۵

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن