شهری

استقبال بیش از ۱۳۰۰ نفر از از کلاس‌های اوقات فراغت فرهنگسرای انتظار

کد خبر : 59670

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک از استقبال بیش از ۱۳۰۰ نفر هنرجو از دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه اوقات فراغت تابستان در فرهنگسرای انتظار خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، همایون محمدیان‌فر با بیان این خبر اظهار کرد: اوقات فراغت تابستان فرصت مناسبی است تا فرزندان به همراه خانواده‌ها علاوه بر تفریح و استراحت، به یادگیری حرفه و هنر مورد علاقه خود بپردازند.

وی گفت: بیهوده تلف شدن اوقات فراغت جوانان که سرمایه ملی آینده هر جامعه محسوب می‌شوند، فاجعه‌ای ملی خواهد بود. به همین منظور سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد اقدام به ارائه کلاس‌های آموزشی متنوع در فرهنگسراهای سطح شهر نموده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱ با اشاره به برگزاری ۴۲ عنوان کلاس متنوع و کاربردی در سال جاری افزود: از ابتدای امسال دوره‌های آموزشی مختلفی با موضوعات مهارت‌افزایی، صنایع غذایی، کارآفرینی، فناوری، تربیتی و قرآن و به صورت ویژه با رویکرد اوقات فراغت سالم و آموزنده در محیطی امن و با هزینه مناسب ویژه همه اعضای خانواده و در رده‌های سنی مختلف در فرهنگسرای انتظار این منطقه برگزار شده است.

محمدیان ادامه داد: پیش‌بینی می‌گردد تا پایان سال، مخاطببن به بیش از ۳ هزار نفر افزایش یافته و بیش از ۳۰۰ کلاس در این مکان اجرایی شود.

علاقمندان می توانند برای نام نویسی و شرکت در این کلاس‌ها به فرهنگسرای انتظار واقع در خیابان مجد، روبروی مجد ۳۷ مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۳۷۱۲۵۳۹۵ -۳۷۱۲۵۳۹۴ فرهنگسرا تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن