شهریورزشی

سازمان ملل متحد یک ایرانی را به عنوان رئیس فدراسیون جهانی به رسمیت شناخت

کد خبر : 59328

برای اولین بار یک ایرانی به عنوان رئیس فدراسیون جهانی به المپیک دعوت شد.

نویسنده:مجید خروشی

صبح مشهد- مرتضی گلمکانی رییس فدراسیون جهانی فوتآسبال در این خصوص گفت: بیش از ۲ سال است که در تلاش هستیم تا این رشته ورزشی را به ثبت جهانی برسانیم. وی گفت: با یاری خداوند متعال بعد از دریافت مجوز به عنوان یک فدراسیون جهانی ورزشی از UA (اتحادیه جهانی سازمان ها)، CPD آلمان، وزارت کار هندوستان و دفاعیات در جوامع بین المللی موفق شدم به عنوان یک ایرانی این رشته ورزشی را در جهان راه اندازی نمایم.

ایشان با بیان اینکه هم اکنون ۵۳ نماینده در کشورهای مختلف معرفی شده اند افزود: با تایید سازمان های جهانی، سازمان ملل متحد پرتابل اختصاصی برای من و فدراسیون جهانی فوتآسبال راه اندازی نمود و بنده را برای شرکت در اجلاس توسعه پایدار ورزش جهان به المپیک پاریس دعوت نمود.

وی در ادامه با توجه به اهمیت این موضوع که یک ایرانی موفق به کسب این افتخار بزرگ برای کشور گردیده است افزود: هیچ راهی برای جوانان ایران بسته نیست و برای تحول باید تفکر را تغییر داد. کار بسیار دشواری را طی نمودم و با کمک همکاران این مهم به ثمر نشست. جهان باید بداند که جوانان ایرانی توانمند و پرتلاش هستند. ما باید خودمان را به جهانیان اثبات کنیم. مسئولین باید به این مسائل اهمیت بدهند تا بتوانیم مسیرهای نوینی در ورزش جهان ترسیم نماییم. قطعا حمایت مسئولین ورزش کشور به ما کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری این رشته ورزشی به جهان معرفی نماییم.

دعوت شدن از طرف سازمان ملل متحد به المپیک پاریس، بزرگترین رویداد ورزشی جهان، افتخار بزرگی برای من به عنوان یک ایرانی است و امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای ایران در این حوزه باشم.

در پایان از تمام کسانی که در این مسیر من را حمایت کردند تشکر میکنم و دست یاری به سمت مسئولین ورزش کشور دراز میکنم تا بتوانیم به زودی میزبان مسابقات جهانی این رشته در ایران باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن