استانی

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد:

مهارت، دقت و شجاعت سه ویژگی بارز یک دیده‌بان نمونه است 

کد خبر : 59301

حجت الاسلام والمسلمین عدیده گفت: دیده‌بانان نمونه، از ویژگی‌ های برجسته ای برخوردارند که مهارت، دقت و شجاعت سه رکن اساسی این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در بازدید از مواضع دیده بانی تربت جام که بصورت چهره به چهره با کارکنان وظیفه انجام شد، اظهار کرد: یک دیده‌بان نمونه باید از مهارت‌ های لازم برخوردار باشد که این مهارت‌ ها شامل تسلط بر تجهیزات رصدی، قدرت تجزیه و تحلیل دقیق اطلاعات می‌شود.

وی از دیده‌بانان بعنوان چشم های بیدار پدافند نام برد و افزود: دیده‌بانان با نظارت دقیق و گزارش‌ های بموقع خود، امنیت و سلامت محیط را حفظ می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده با اشاره به شجاعت دیده‌بانان، تصریح کرد: دیده‌بان شجاع، در مواجهه با خطرات احتمالی، شهامت لازم را برای انجام وظایف خود دارد و از هیچ چیز هراس ندارد و در مواجهه با خطرات احتمالی و در مواقع ضروری، جان خود را به خطر می‌اندازد تا امنیت و سلامت جامعه را حفظ نماید.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش خاطرنشان کرد: دیده‌بانان، با تعهد و از خود گذشتگی، امنیت و آرامش را برای جامعه به ارمغان می‌آورند و شایسته تقدیر و تجلیل هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن