اخبار مهماستانی

پایان جولان تبهکارانه ۳ پسر نوجوان در خیابانهای مشهد

کد خبر : 28603

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳ پسر نوجوان خبر داد که متهم به زورگیری و گوشی قاپی های سریالی هستند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان سرهنگ “عباس صارمی ساداتی” گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت های خیابانی توسط ۳ پسر کم سن و سال موتورسوار دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده صادر شد.
وی افزود: بررسی های اولیه نشان می داد بیشتر این سرقت ها در محدوده بلوار وکیل آباد ، امامت ، قاسم آباد و کوهسنگی مشهد رخ داده است .

دستگیری عاملان سرقت های خیابانی مشهد
سرهنگ صارمی گفت: طرح ویژه ای برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های خیابانی در دستور کار قرار گرفت و تیم های تجسس کلانتری سجاد در ماموریت ضربتی پس از چهره زنی عاملان سرقت و کنترل و مراقبت های پوششی ، یکی از این متهان را چند روز پس از آن که با همدستی ۲ دوستش گوشی تلفن همراه عابر پیاده ای را در بلوار کوثر مشهد با تهدید قمه زورگیری کرده بود ،در بلوار امامت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از این پسر نوجوان که هنگام دستگیری، یک قبضه چاقوی همراه خود را داخل جوی آب انداخته بود بسته مواد مخدر غیر قابل توزین از نوع حشیش کشف شد و متهم در تحقیقات اولیه ۲ همدست خود را به پلیس معرفی کرد.

اعترافات سارقان نوجوان مشهدی به سرقت های خیابانی
سرهنگ صارمی اظهار داشت: پلیس ۲ متهم دیگر پرونده را نیز در بلوار بهمن مشهد دستگیر کرد و متهمان در تحقیقات بعدی پرونده به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی گفت: یکی از متهمان در اعترافات خود بیان داشت در ۴ فقره سرقت با ترفند درخواست گوشی تلفن همراه از شهروندان به بهانه برقراری تماس ضروری و سوء استفاده از اعتماد مالباختگان مرتکب سرقت شده است.

فرمانده انتظامی مشهد در پایان با اشاره به این که متهمان به مراجع قضایی معرفی شده اند گفت: این که ۳ پسر نوجوان مرتکب سرقت های خیابانی می شوند هشداری است برای خانواده ها تا در فضایی دوستانه و سرشار از اعتماد ، کنترل و نظارت صحیح و درستی بر رفت و آمد فرزندان خود داشته باشند و در مورد رفتارهای مخاطره آمیز آگاهی های لازم را به آنان ارائه دهند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن