اخبار مهم

کشف مواد مخدر با هوشیاری مرزبانان در حوزه سرزمینی هنگ مرزی تایباد

کد خبر : 59153

سرهنگ ستاد “محمد محمودی” فرمانده هنگ مرزی تایباد بیان داشت: در راستای برخورد قاطعانه با ورود مواد مخدر بویژه در ایام انتخابات ریاست جمهوری، مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت و هوشیاری کامل نسبت به اجرای ماموریت و کمین اقدام نمودند.

به گزارش صبح مشهد، وی در ادامه افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد مستقر در بخش از حوزه سرزمینی این هنگ چند قاچاقچی که در حال ورود به عمق خاک کشورمان بودند را مشاهده که جهت دستگیری و جلوگیری از ورودشان به کشور، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند، که با توجه به حضور پررنگ مامورین و اقدام به موقع، موفق به ورود به عمق خاک کشور نشده و در نهایت با استفاده از عوارض طبیعی زمین و تاریکی شب به آن سوی مرز متواری شدند.

مرزبان درجه یک تایباد در ادامه تصریح کرد :مرزبانان این فرماندهی در بررسی دقیق و میدانی منطقه ، موفق به کشف تعداد ۳ کوله حاوی ۳۱ بسته مواد مخدر از نوع شیشه به وزن ۳۰ کیلو و۶۰۰ گرم شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت جامعه خط قرمز مرزبانان است خاطر نشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن