اخبار مهم

جنایت هولناک در باغ شاندیز با ادعای انتشار تصاویر خصوصی

کد خبر : 44641

جوان ۱۹ ساله ای که از مشهد ربوده شده بود، پس از شکنجه های هولناک در یک باغ به قتل رسید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، چهارشنبه گذشته، دو جوان که نقشه پلیدی را در سر می پروراندند با ترفند دورزدن در منطقه تفریحی شاندیز، جوان ۱۹ ساله ای را از مشهد سوار خودرو کردند و به باغی در شهرستان طرقبه شاندیز بردند.

آن ها که دسیسه شومی را طراحی کرده بودند ناگهان بر سر این جوان ریختند و او را با کمربند به شدت کتک زدند و سپس با آتش سیگار شکنجه کردند. گزارش خراسان حاکی است در حالی که دو جوان، همدست دیگری هم داشتند پیکر نیمه جان پسر ۱۹ ساله را به مشهد بازگرداندند و مقابل منزلش رها کردند.

خانواده این جوان با مشاهده وضعیت وخیم وی، بلافاصله او را به بیمارستان حضرت صاحب الزمان (عج) انتقال دادند ولی او بر اثر عوارض ناشی از شکنجه ها جان سپرد. روز پنج شنبه گذشته با گزارش مرگ این جوان ۱۹ ساله به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ دستورات محرمانه ای برای شناسایی عاملان این جنایت هولناک آغاز شد. کارآگاهان که ماموریت پیگیری این پرونده جنایی را به عهده گرفته بودند، با انجام یک سری فعالیت های اطلاعاتی، موفق شدند عاملان این قتل وحشتناک را طی چند ساعت با استفاده از تجربیات ارزنده مقام قضایی و تلاش گسترده شناسایی و دستگیر کنند.

بررسی های اولیه درباره این قتل هولناک بیانگر آن بود که به دنبال ارسال برخی تصاویر خصوصی یک زن جوان از طریق شبکه های فضای مجازی برای بستگان و اقوام همسر وی، زندگی این زن متلاشی شد و همسرش او را طلاق داد. در پی وقوع این ماجرای تاسف بار، برادر زن جوان که به پسر ۱۹ ساله (مقتول) به دلیل انتشار تصاویر خصوصی خواهرش، مشکوک شده بود، با همدستی یکی از دوستانش، وی را به باغی در شاندیز بردند و به شدت شکنجه کردند. بنابر گزارش اختصاصی خراسان، تحقیقات بیشتر در این باره با دستورات ویژه قاضی محمود عارفی راد، همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن