شهری

آذین بندی و گل آرایی ویژه معابر سطح منطقه و برپایی کارناوال شادی در ایام دهه ولایت و امامت 

کد خبر : 59053

حسین عبدالله زاده مشاور شهردار و مدیر منطقه یک شهرداری مشهد گفت:  از عید قربان تا عید بزرگ غدیر ویژه برنامه‌هایی جهت تغییر چهره شهر و ایجاد شادی و نشاط در بین شهروندان برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: کلیه معابر سطح منطقه با ۵هزار متر ریسه رنگی و ۸۰۰ عدد بنر آویز با تم غدیر و مشارکت در انتخابات، ۴۰۰عدد پرچم بیرقی، ۸۰ عدد داربست سه در چهار با محتوای پیام‌های غدیرانه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آذین بندی شد و به همت اداره خدمات شهری منطقه نیز کلیه ریسه لامپ‌های موجود رفع نقص و لامپ های خورشیدی نیز با طرح‌های متناسب با این ایام روشن شده است.

در راستای افزایش نشاط شهروندان و بهبود سیمای شهر در این ایام رفع نقص گلکاری‌های میادین و آیلند بولوارهای سطح منطقه با کاشت بیش از ۲۰۰هزار بوته انواع گل فصلی در محور احمدآباد، ملک آباد، سجاد و همچنین میادین راهنمایی، تختی و تقی آباد به همت اداره فضای سب ز منطقه انجام شد.

مشارکت با ۱۵ تشکل در برپایی ایستگاه‌های صلواتی، کارناوال شادی، جشن‌های فرهنگی، ورزشی از دیگر اقدامات ویژه این دهه است که شاخص‌ترین آنها جشن بزرگ غدیر در بولوار ارشاد با مشارکت مسجد غدیر باباعلی و همچنین ویژه برنامه های مختلف با مشارکت مساجد فعال محوری سطح منطقه انجام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن