استانی

باحضور وزیر آموزش و پرورش؛

عملیات اجرایی ساخت ۵ هزار کلاس درس در سطح استان خراسان رضوی آغاز شد

کد خبر : 58897

با حضور وزیر آموزش و پرورش عملیات اجرایی ساخت ۵ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی درمراسم آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آموزشی و پرورشی استان خراسان رضوی و در قالب برنامه «یادگار ابراهیم» آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان رضوی، با حضور وزیر آموزش و پرورش عصر امروز جمعه عملیات اجرایی ساخت ۵ هزار کلاس درس در سطح خراسان رضوی در قالب برنامه «یادگار ابراهیم» آغاز شد.

همچنین از ۲۱ مدرسه در قالب ۱۳۰ کلاس درس و ۴ پروژه ورزش دانش آموزی (۳ استخر و یک سالن ورزشی) در مراسم آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آموزشی و پرورشی استان خراسان رضوی و در برنامه «یادگار ابراهیم» با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

در سفر وزیر آموزش و پرورش به خراسان رضوی همچنین عملیات اجرایی ساختمان اداره کل آموزش و پرورش استان و ساختمان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در قالب برنامه «یادگار ابراهیم» انجام می‌شود.

گفتنی است؛ پروژهای فوق با اعتباری بالغ بر ۹ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

لازم به ذکر است؛ ۴ هزار کلاس درس طی دولت سیزدهم در خراسان رضوی تاکنون احداث شده است و مجموعا امروز با آغاز عملیات اجرایی احداث ۵ هزار کلاس درس، این آمار به ۹ هزار کلاس درس خواهد رسید

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن