اخبار مهم

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزبانان استان خراسان رضوی

کد خبر : 58876

فرمانده مرزبانی استان از کشف زعفران و اقلام دندانپزشکی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار “مجید شجاع” فرمانده مرزبانی استان در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قانونی با قاچاقچیان و اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا ، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق شدند بیش از ۴میلیارد ریال کالای قاچاق کشف نمایند.

سردار “شجاع” در تکمیل این خبر افزود: مرزبانان هنگ مرزی تایباد مستقر درپست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون ، در حین کنترل مسافرین در لاین خروج از کشور به یک تبعه افغانستان مشکوک که وسایل وی مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری کالای قاچاق از چمدان وی کشف گردید .

وی در ادامه تصریح کرد: مرزبانان از وسایل همراه این تبعه که در حال خروج از کشور بود مقدار ۳ کیلو و ۴۰۰ گرم زعفران به ارزش ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال را کشف و نامبرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

سردار “شجاع” در ادامه از کشف اقلام دندانپزشکی قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل مسافرین موفق شدند ۸۴بسته چسب دندانپزشکی به لرزش ۳ میلیارد و ۷۷ میلیون ریال را از یک تبعه در حال ورود به کشور کشف و نامبرده را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان در پایان گفت: از زحمات شبانه روزی همرزمانم در مرزهای استان قدردانی می نمایم و به قاچاقچیان هشدار می دهم که مرزبانان با هوشیاری واشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه بی نظمی و بی قانونی قاطانه برخورد می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن