دانش و فناوری

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خبرداد؛

باز طراحی و بهره برداری از دو سامانه فرهنگی اتفاق و سما

کد خبر : 58759

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از باز طراحی و بهره برداری دو سامانه فرهنگی با همکاری کارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سمیعی با بیان این خبر، اظهار کرد: سامانه” اتفاق” جهت مدیریت برنامه های اجرایی و سامانه ” سما” برای مدیریت برنامه های مشارکتی و تشکل های فرهنگی، با توجه به بالارفتن اهمیت و تقاضا، همچنین ارتباط هرچه بهتر با عموم مردم مجدد باز طراحی شده است.

وی تصریح کرد: این سامانه ها با الگو گرفتن از نسخه قدیم خود وهمچنین استفاده از دانش و تکنولوژی های روز مهاجرت خوبی به نسخه جدید خود داشته اند.

سمیعی در ادامه با اشاره به دیگر موارد شاخص مد نظر در باز طراحی سامانه های اشاره شده اظهار کرد: استفاده از درگاه ملی خدمات دولت برای ورود یکپارچه به سامانه ها، اتصال هوشمند به سرویس های شهرداری از جمله نقشه و امکان استفاده از اطلاعات مکانی به روز، امکان تعریف ردیف های بودجه و تعیین کدهای حمایتی به ازاء هر تشکل، امکان ارسال پیام، ابلاغیه و اعلامیه به ذینفعان، امکان ارزیابی برنامه ها توسط شهروندان و سایر بهره برداران، امکان تعیین ردیف بودجه های معاونت و مناطق، امکان کار با سامانه از طریق تلفن همراه در این سامانه ها از جمله موارد مهم در بازطراحی سامانه های ” اتفاق” و” سما ” می باشد.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن