شهری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی: 

خدمت همچنان ادامه دارد

کد خبر : 58703

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی گفت: این نهاد در راستای خدمت به سیل زدگان شهرستانهای مشهد ، فریمان و سایر شهرستانهای آسیب دیده از سیل با انجام نیاز سنجی لوازم ضروری زندگی توزیع می کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در خصوص اقدامات این نهاد در کمک به سیل زدگان مشهد ، فریمان و سایر شهرستانهای آسیب دیده از سیل بیان کرد: جلسه ای برای کمک به خانواده هایی که بر اثر سیل خسارت دیده اند، با حضور آفای نظری استاندار خراسان رضوی،مهندس جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، محسن داوری فرماندار مشهد، حمید اکبری فرماندار فریمان، مهندس منبتی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ومعاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره خراسان رضوی با بیان اینکه در این جلسه وظایف دستگاهها مشخص شد، گفت: موارد مرتبط به معیشت مردم از جمله کسب و کارهای کوچک چون بقالی، آرایشگری و … که در سیل دچار آسیب جدی شده است و یا وسیله نقلیه ای که فرد با آن امرار معاش می کرده و این وسیله کاملا از بین رفته باشد، تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات به این خانواده ها پرداخت می شود.

وی افزود: همچنین منازلی که کالاهای اساسی آنها چون یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و… کاملا از بین رفته باشد، بر اساس نیازسنحی که کارشناسان کمیته امداد انجام می دهند،بین این خانواده ها توزیع می شود.

سلم آبادی تصریح کرد: هزینه تهیه لوازم خانگی با مشارکت دستگاههای اجرایی که استانداری مشخص کرده پرداخت می شود ، کمیته امداد کالا های خریدار شده را بین خانواده های سیل زده توزیع می کند.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۱ ماشین کار و کسب و کار کوچک خیابانی شناسایی شده که اقدامات مربوطه برای پرداخت تسهیلات انجام شد.

وی بیان کرد: لوازم خانگی خریداری و از چهارشنبه ۲ خرداد توزیع آن بین خانواده های سیل زده انجام می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن