شهری

شهردار مشهد در افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد بیان کرد: 

نمایشگاه گل و گیاه مشهد جذاب و خانواده محور است 

کد خبر : 58592

شهردار مشهد در افتتاح بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد گفت :نمایشگاه گل و گیاه مشهد در سطح کشور جزو زیباترین نمایشگاه های گل و گیاه است که امسال رنگ وبوی متفاوت تری نسبت به سالهای قبل دارد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد ” محمد رضا قلندر شریف ” افزود:  شاهد بیست و یکمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد هستیم که امسال نیز این نمایشگاه خیلی ویژه‌تر ، گسترده‌تر ، خاص‌ترومتنوع تر برگزار شد.

وی بابیان اینکه یکی از ویژگی های این نمایشگاه ،خانواده محور بودن آن است اظهار داشت : نمایشگاه امسال ۵۰۰ غرفه و ۲۶۰ شرکت‌کننده دارد که بخش قابل توجهی از آنها از استانهای مختلف کشور در این نمایشگاه حضوردارند.

شهردار مشهد با بیان آن که نمایشگاه گل و گیاه مشهد در سال جاری تنوع بیشتری نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته دارد، اظهار داشت: گل‌های آپارتمانی، زینتی، فضای باز، فانتزی و … در این نمایشگاه ارائه شده است ودرکنار آن  شاهد غرفه های  نمایشگاهی هستیم که  به ارائه وسایل وتجهیزات باغبانی می پردازند که امیدواریم مردم از آن استفاده کنند.

قلندر شریف تصریح کرد: همچنین مدیران عامل سازمان‌های پارک‌ها و فضای سبز ۲۰ کلان شهر کشور در این نمایشگاه حضور دارند که سی‌سومین اجلاس خود را جهت تبادل اطلاعات در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهند کرد.

شهردار مشهد خاطر نشان‌ساخت : امیدوارم  برگزاری نمایشگاه گل و گیاه مشهد باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی مردم در ایام دهه کرامت شود. همچنین  از دیگر نکات متفاوت برگزاری این نمایشگاه، می‌توان به تدارک فضای جداگانه ویژه کودکان و خانواده‌ها در این نمایشگاه اشاره کرد.

وی با تاکید براینکه این نمایشگاه روزهای پایانی اردیبهشت مشهد مقدس رابهاری تر کرده است ،تاکید کرد: امیدوارم نمایشگاه برای همه مردم به ویژه شرکت‌کننده‌هایی که به عنوان تولیدکننده در این نمایشگاه حضور داشتند مثمر ثمر واقع شود.

گفتنی است؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند در روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن