اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است

کد خبر : 58141

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا گفت: شاخصه اصلی ارتش، ولایتمداری است.

به گزارش صبح مشهد، امیر آذریان در نشست خبری ویژه برنامه‌های دهه ارتش و دستاورد‌های نیروی زمینی ارتش که امروز شنبه در فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد، افزود: کارکنان ارتش در این ولایت مداری ذوب شدند و همیشه برای دفاع از انقلاب و ارزش ها، آماده هستند.

وی به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: ارتش در زمان دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری داشت و نیروی زمینی ارتش در مقابل نیرو‌های صدام ایستادگی کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه شمال شرق نزاجا گفت: تقدیم ۴۸ هزار شهید برای دفاع از انقلاب و اسلام از افتخارات ارتش ایران است و از این تعداد، ۴۶ هزار شهید متعلق به نیروی زمینی است.

امیر آذریان در ادامه به برنامه‌های دهه ارتش اشاره کرد و از مردم ولایتمدار مشهد و شهرستان‌ها و یگان‌های منطقه شمال شرق دعوت کرد در روز چهارشنبه ساعت ۷:۴۵ دقیقه در بولوار نماز، شاهد رژه نیرو‌های مسلح که نشان اقتدار و صلابت ارتش است، باشند.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان را از دیگر برنامه‌های دهه ارتش برشمرد و گفت: دیدار با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد، نیز در این دهه صورت می‌گیرد و در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، فرماندهان یگان به ایراد سخن می‌پردازند و اقدامات ارتش را اعلام می‌کنند.

امیر با اشاره به اینکه غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین صورت می‌گیرد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح پادگان ها، مسابقات ورزشی و دیدار با پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، از دیگر برنامه‌های روز ارتش است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن