اخبار مهماسلاید شو

قاتلی که سر زن ۳۰ ساله را با کارد میوه خوری برید!

کد خبر : 36943

مرد میان سال به علت توهم ناشی از مصرف مواد روان گردان، زن سیرجانی را به قتل رساند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، مرد ۴۵ ساله ای که در یک جنایت هولناک زن جوانی را با کارد میوه خوری در سیرجان به قتل رسانده بود، تسلیم پلیس شد. بنا بر این گزارش و براساس تحقیقات اولیه مشخص شد متهم عصر دوشنبه هنگام مصرف مواد روان گردان به علت توهم ناشی از مصرف مواد افیونی شیشه با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتول وارد کرد و در ادامه با یک کارد میوه خوری که به همراه داشت، پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر و صورت مقتول با قساوت تمام، سر او را جدا کرد و داخل یک کیسه پلاستیکی در سطل زباله انداخت!
بنا بر این گزارش، کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته (ساعت حدود یک بامداد) در یکی از خیابان های شهر سیرجان، هنگام تخلیه سطل زباله با مشاهده یک کیسه‌ مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دادند که با حضور نیروهای پلیس در محل مذکور بلافاصله تحقیقات ماموران در این‌ باره آغاز شد.

در همین حال متهم به قتل خود را به نیروهای پلیس تسلیم و به ارتکاب این جنایت هولناک اعتراف کرد که در ادامه با همراهی مقام قضایی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی سیرجان به محل ارتکاب جنایت عزیمت کردند و صحت موضوع تایید شد. این متهم به قتل که متاهل، دارای اعتیاد و سابقه کیفری است، در اظهاراتی گفت: دو روز پیش از این حادثه با مقتول که اعتیاد داشت در یک پارک آشنا شده است که پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتول، با او همراهی کرده و بعد از تهیه مواد مخدر برای مصرف به محل مخروبه‌ای رفته است. دادستان سیرجان در این باره گفت: تاکنون هویت مقتول که زنی ٣٠ ساله است مشخص نشده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی او ادامه دارد.
قاضی محسن نیک ورز افزود :شایعات مطرح شده در خصوص این قتل و دیگر مطالب منتشر شده صحت ندارد و با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن