اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

پایان موج سوم سفر به مشهد:

ورود بیش از ۱۰ میلیون و ‭‭‭۴۰۰‬‬‬ هزار نفر زائر به خراسان رضوی

کد خبر : 58073

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به موج سوم سفر به مشهد مقدس از ورود بیش از ۱۰ میلیون و ‭‭‭‭‭‭۴۱۸‬‬‬‬‬‬ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد چهارشنبه ۱۵ فروردین‭‭‭۱۴۰۳‬‬‬ با اعلام این خبر افزود اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۴ فروردین ماه جاری مجموعا ۱۰میلیون و ‭‭‭‭‭‭۴۱۸‬‬‬‬‬‬ هزار و ‭‭‭۳۱۵‬‬‬ نفر به استان خراسان رضوی و مشهد سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر آمار ورود مسافر به تعداد ۸ میلیون و ‭‭‭۸۲۰‬‬‬ هزار و‭‭‭۷۲۶‬‬‬ نفر با وسایل حمل و نقل شخصی به استان و مشهد سفر کرده‎‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد ادامه داد: هم‎چنین تعداد ‭‭‭۷۴۷‬‬‬ هزار و ‭‭‭۹۸۴‬‬‬ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای، ‭‭‭۵۴۳‬‬‬ هزار و ۴۷ نفر از طریق راه‌آهن، ‭‭‭۳۰۶‬‬‬ هزار و ‭‭‭۵۵۸‬‬‬ نفر از طریق فرودگاه در این ایام به استان و مشهد الرضا (ع) مشرف شده‌اند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با بیان این که در استان خراسان رضوی برای میزبانی زائران و مسافران در موج چهارم سفر آمادگی کامل وجود دارد، گفت: موج سوم سفر به خراسان رضوی به پایان رسیده و براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات این ایام با موج چهارم سفر مواجه خواهیم بود.

او تصریح کرد: تدارک لازم برای اسکان و میزبانی از زائران و مسافران فراهم است و قرارگاه و ستاد خدمات سفر استان و شهرستان ها هم‌چنان فعال و در حال خدمت رسانی هستند.

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن