اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

آیت‌الله علم الهدی: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد

کد خبر : 58027

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت: مادامی که مردم در مسیر انقلاب اسلامی مشارکت داشته اند، جریان‌های فتنه به سردمداری آمریکای جنایتکار شکست خورده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از شهرآرانیوز، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد افزود: هرگاه مردم در مسیر توسعه اسلام حضور و مشارکت داشته‌اند، کار‌ها سریع پیش رفته و در مقابله با جبهه کفر ایستادگی شده است.

وی بیان کرد: حتی در زمان حضرت علی (ع) در مقطعی که مردم همراه این امام بزرگوار نبودند، با وجود آنکه جریان اسلامی شکل گرفت، اما اهداف مدنظر ایشان محقق نشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: مشارکت مردم به قدری در جریان انقلاب دارای اهمیت است که نقش این مشارکت در همه شعار‌های سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری کاملا مشخص است.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه مسیر جریانی است که امیرالمومنان (ع) شکل دادند و اکنون مردم ارزشی و دلداده اهل بیت با مشارکت در توسعه آن، پرچم را به دست امام زمان (عج) خواهند رساند.

آیت الله علم الهدی توجه به زندگی ائمه برای دوران کنونی را حائز اهمیت دانست و افزود: رویداد‌های آن زمان به خصوص دوران عمر پر برکت حضرت علی (ع)، نقطه عطف سیاسی و اجتماعی زندگی امروز ما است، در آن زمان مخالفان امامت ایشان به دنبال جدا کردن مسیر رهبری از امت بودند.

امام جمعه مشهد همچنین گفت: تا زمانی که مردم در صحنه هستند خللی به اسلام وارد نخواهد شد و مشارکت آنان نقش مهمی در رعایت حجاب و اصول اسلامی در جامعه دارد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن