اسلاید شوشهری

استاندار در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی: خراسان رضوی منطقه ای حساس و تأثیرگذار است

کد خبر : 54937

خراسان رضوی استانی حساس و تأثیرگذار است.

به گزارش صبح مشهد، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی گفت: یاد و خاطره شهدای عزیز را در این مراسم گرامی می‌داریم. صمیمانه تقدیر و تشکر دارم از زحمات و ایستادگی‌ها که از مرز تا عمق استان خراسان رضوی دارید.

وی افزود: استان خراسان رضوی باتوجه به وجود مضجع شریف رضوی، بسیار حساس و مهم و تأثیرگذار است و ما شاهدیم برکت براعمال شما نازل است و در همه بخش‌های استان موفق و پیروز هستید.

مفتخریم مدال رضایت‌مندی فرماندهی کل قوا را کسب کرده‌ایم

همچنین سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی که در آموزشگاه علوم و فنون مرزبانی فراجا برگزار شد، افزود: مجاهدان حاضر در میدان یک سال تلاش خود را در عرصه‌های مختلف به نمایش‌گذاشته اند و حاصل خدمات و زحمات و تلاش ومجاهدت همه این افراد امنیتی است که امروز در استان مردم و زائران از آن بهره‌مند هستند.

وی افزود: ما با همه توطئه‌های دشمنان در یک ماهه گذشته مراسم‌های دینی و مذهبی خود را به بهترین شکل برگزار کردیم.

امروز مفتخریم مدال رضایت‌مندی فرماندهی کل قوا را کسب کرده‌ایم. آیا می‌شود رضایت‌مندی بالاتر از امنیت ۷.۵ میلیون زائر در دهه آخر صفر به دست آورد.

سردار تقوی ادامه داد: کارکنانی ولایتمدار و با بصیرت در سراسر استان داریم. امیدوارم خدمات همه مقبول خداوند قرار بگیرد. نقش زنان پلیس و پلیس‌های افتخاری را نباید فراموش کرد و به آنها افتخار می‌کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن