شهری

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد:

ثبات امنیت یکی از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی است 

کد خبر : 57878

سرهنگ علی ربیعی گفت: ثبات امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاورد های مهم و اثرگذار در کشور بوده و آن هم به خاطر فداکاری و ایثارگری های شهداست.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، سرهنگ علی ربیعی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه با اشاره به امنیت موجود در کشور گفت: امنیت موجود در کشور یکی از مهم‌ ترین دستاورد های انقلاب اسلامی است و این امنیت در بسیاری از کشورها که داعیه دار امنیت هستند، وجود ندارد و ما باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی با بیان اینکه تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای جوانان ضروری است، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند امروز باید این دستاوردها را در قالب جهاد تبیین برای نسل جوان بازگو کرد.

ربیعی به هجمه های چند جانبه دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان سعی دارند تا دستاورد های انقلاب را بپوشانند و نا امیدی را بین مردم و جوانان ترویج دهند.

فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی با بیان اینکه جوانان در ارتش باعث تزریق انرژی و شادابی به این بدنه می‌شوند، اظهار کرد: سربازان وظیفه از جایگاه و ارزش بالایی در نیروهای مسلح برخوردار هستند.

وی در پایان با تاکید بر وفاداری کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق به سوگند سربازی خود، خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر سوگند سربازی خود با امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پای جان وفادار خواهند بود و تجدید سوگند امروز، فرصتی برای بیشتر اندیشیدن درباره روش‌ های انجام بهتر وظیفه سربازی و ارتقا بصیرت، دینداری و ولایت مداری ما در دوران فتنه هاست.

در این مراسم پس از ادای سوگند نامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن