اسلاید شوشهری

مشهد؛ مهیای بهار می‌شود/ جانمایی ۱۱۰۰ المان گل ویژه بهار۱۴۰۳

کد خبر : 57658

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در نشست خبری برنامه‌های استقبال از بهار۱۴۰۳ گفت: از همکارانم که در این مدت به صورت کامل آماده‌باش بودند و معابر را برای تردد شهروندان مهیا کردند تقدیر می‌کنم؛ در این ایام انتخابات را نیز داشتیم که بلافاصله پس از اتمام آن پاکسازی معابر آغاز شد و علاوه بر این معابر منتهی به حوزه‌‌های انتخابیه نیز به صورت کامل پاکسازی شد.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: اقدامات استقبال از بهار۱۴۰۳ دوباره از سر گرفته خواهد شد و شهر برای میزبانی از زائران نوروزی آماده می‌شود.

پاکسازی حاشیه مبادی ورودی تا عمق ۱۰ کیلومتر یکی از اقدامات ما در این راستا است.

شست‌وشوی معابر اصلی به ویژه اطراف حرم مطهر نیز انجام خواهد شد؛ رنگ آمیزی جداول به متراژ بیش از ۲۰۰ هزار متر طول و رفع نواقص آذین بندی ها در سطح شهر و اکران آذین بندی های جدید نیز در این مدت انجام می‌شود.

جانمایی ۱۱۰۰ المان گل ویژه بهار۱۴۰۳ در مشهد

وی ادامه داد: جانمایی و نصب المان‌ها و فلاورباکس‌های گل، گلکاری ویژه سطح شهر، لکه‌گیری و ترمیم چمن، تکمیل و واکاری گل‌های دائمی و سطوح پرچین، رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی،  رنگ آمیزی و رفع نواقص مبلمان پارکی و آبنماها و آبخوری‌ها از ۱۵ بهمن‌ماه شروع شده است.

در استقبال از بهار سال ۱۴۰۳ علاوه بر انجام فعالیت‌های ویژه و ضرورت مدیریت مصرف منابع آبی، مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه‌های اصلاح الگوی کاشت نیز در سطح مناطق ۱۳گانه اجرا خواهد شد.

۱۱۰۰ المان گل از بین ۴۵۰ اثر ثبت شده توسط هنرمندان جانمایی می‌شود که از این تعداد ۱۰۰ المان جدید است.

۱۰۰ المان توپیاری، ۲۵۰۰ فلاورباکس نیز در این ایام در سطح شهر جانمایی و نصب می‌شود.

جشنواره گل‌های پیازی در بوستان ملت، باغ گل‌ها، مزار شهدا شامل ۱۰۰ هزار بوته گل یکی دیگر از برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۳ است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن