شهری

معاون گردشگری خراسان رضوی:

 ۲۵ بازرس نظارت بر مهمانپذیران مشهد را در نوروز ۱۴۰۳ بر عهده دارند

کد خبر : 57624

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان ۲۵ بازرس نظارت بر مهمانپذیران مشهد را بر عهده دارند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری امروز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه با بازرسان افتخاری جامعه حرفه‌ای مهمانپذیران استان اظهار کرد: بازرسان به عنوان چشم و گوش و بازوان اجرایی معاونت گردشگری نقش بسیار مهمی در احقاق حقوق زائران و گردشگران ورودی به مشهد مقدس دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این بازرسان با اعلام نواقص و ایرادهای واحدها و تذکر به واحدها نقش بسزایی در حفظ و ارتقا کیفیت خدمات گردشگری دارند.

بیدخوری تصریح کرد: در همین راستا قرار است بازرسان قبل از ایام تعطیلات نوروز یک مرحله از تمام واحدهای تحت پوشش با نگاه ویژه به مسائل ایمنی در حوزه موتورخانه و سیستم گرمایش، سرمایش، مدیریت پسماند و ایجاد دسترسی مناسب برای معلولان و افراد کهنسال که محدودیت حرکتی دارند، علاوه بر مسائل بهداشتی بازدید کنند.

او اظهار کرد: بازرسان بر اساس شاخص‌های تعیین شده نقاط ضعف واحدها را به‌صورت مکتوب به معاونت گردشگری اعلام خواهند کرد تا به مدیران واحدها، برای رفع نقص ابلاغ شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی این استان با دارا بودن ۴۰۷ واحد مهمانپذیر نقش بسزایی در اسکان، اقامت زائران و گردشگران دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن