پایتخت فرهنگ اسلامی

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی مطرح کرد:

میزبانی توام با کرامت دستور کار خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۳

کد خبر : 57611

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: میزبانی توام با کرامت دستور کار خدمت به زائران حضرت رضا (ع) در نوروز ۱۴۰۳ است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد امروز چهارشنبه ۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ در جلسه کمیته برنامه‌ریزی، آمار و حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان با بیان این مطلب افزود: مهم‌ترین مسئله نوروز امسال این است که بعد از ۳۰ سال نوروز و ماه مبارک رمضان هم زمان شده و آنچه اکنون تجربه می‌کنیم با تجربه ۳۰ سال گذشته متفاوت است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: تغییرات آب و هوایی، شوق و ذوق مردم برای حضور در حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال و تعطیلی چندین روز در عید سعید فطر موجب افزایش تعداد زائران شده و می‌طلبد که از آمادگی بیشتری برخوردار باشیم.

او با اشاره به برگزاری مانور خدمت به زائران اظهار کرد: این مانور کاملا عملیاتی و کاربردی است و کمیته‌های ستاد خدمات سفر استان درصدی از ظرفیت‌ خود از روز مانور برای خدمت رسانی آماده خواهند کرد.

قائم مقام رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره بازنگری و بررسی دقیق صورت گرفته در کمیته آمار استان گفت: از اهتمام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و اداره کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی که مستندسازی خوبی در حوزه آمار انجام و بررسی های لازم در این زمینه را انجام داده‌اند، قدردانی می‌کنم.

او افزود: با اقدامات صورت گرفته برای تدقیق جمع آوری آمار، اکنون به آماری رسیده‌ایم که قابل اتکاست.

گنابادی نژاد یادآور شد: هفته گذشته با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مشهد جلسه‌ای برگزار و مقرر شد مرکز آمار ایران اقدامات لازم از جمله پژوهش‌های میدانی و تحلیل و تدقیق سازی در حوزه آمار را انجام دهد.

هم‌چنین در این جلسه سید جواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و محمدعلی توسلی مدیر کل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی گزارشی ارائه کردند و برگزاری مانور آغاز خدمت به زائران نوروز ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن