شهری

۵٠ درصد وظایف طرح تفصیلی بر عهده شهرداری است

کد خبر : 57400

محمود عبداله‌زاده، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری مشهد در نشست خبری اولین همایش علمی- کاربردی حاشیه شهر مشهد گفت:  سازمان بازآفرینی زیر مجموعه شرکت ملی بازآفرینی در حال فعالیت است؛ نکته اصلی در موضوع بازآفرینی محلات هدف، احیا نشدن این محلات است که باید برنامه های مرتبط در این حوزه داشته باشیم.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: حاشیه شهر مشهد با کل کشور متفاوت است. اقدامات اساسی از سوی دستگاه‌های اجرایی اتفاق افتاده و شورای ششم پروژه‌های ویژه و زودبازده در این محلات پیش بینی و اجرا کرده اما مسائل و مشکلات حاشیه شهر همچنان دغدغه مسوولان است.

در بحث همکاری در حوزه حاشیه شهر، از همه دستگاه‌های اجرایی تقدیر می‌کنیم که به صورت ویژه پای کار بوده اند؛ ۶٩ محله هدف با جمعیتی بالغ بر ١ میلیون نفر در مشهد داریم که باید به این محلات توجه بیشتری کنیم.

تاکنون دستورالعمل اجرایی همایش تدوین شده و پوستر همایش را نیز رونمایی کرده‌ایم؛ همچنین دبیرخانه همایش ایجاد شده و ارتباط جهت پاسخگویی شکل گرفته است؛ در بحث مقالات نیز تعاملات سازنده‌ای با دفتر خلاقیت و نوآوری داشته‌ایم و زمان و مکان دقیق همایش پیش بینی و تایید شده است.

۵۰ درصد وظایف طرح تفصیلی بر عهده شهرداری است که نشان از حجم بسیار بالای کار مدیریت شهری در حاشیه شهر دارد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن