اسلاید شوشهری

شهردار منطقه یک در گفتگو با برنامه زنده رادیویی شهر ها محله برتر این منطقه را معرفی کرد؛

محله راهنمایی، محله برتر منطقه یک مشهد شد

کد خبر : 57336

شهردار منطقه یک مشهد گفت : محله برتر و برگزیده محدوده شهرداری منطقه یک مشهد انتخاب و معرفی شد . 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد جواد مسلم در گفتگوی زنده رادیویی با برنامه «رادیو شهرما» محله برتر این منطقه را اعلام و معرفی کرد.

وی گفت : امسال برای نخستین بار در مشهد در سطح منطقه یک ، طرحی با هدف معرفی «محله برتر» آغاز کرده بودیم و بعد از طی مراحل مختلف ،وعده معرفی برگزیده در روز ۲۲ بهمن ماه و در جشن پیروزی انقلاب اسلامی را داده بودیم .

شهردار منطقه ۱ مشهد ادامه داد : در همین راستا طرح معرفی محله برتر از تابستان امسال آغاز شد و و با مشارکت و همراهی شوراهای اجتماعی محلات ، شهروندان و همچنین کارشناسان و متخصصین حوزه های مختلف در مجموع ۲۲ شاخص برای شناسایی محله برتر گردآوری شد .

به گفته ی وی ، این طرح با هدف تقویت روحیه و رویکرد مشارکت هرچه بیشتر شهروندان جهت حل مشکلات شهری و همراهی با مدیریت شهری اجرایی شده است .

جواد مسلم تاکید کرد : با اجرای این طرح تلاش کردیم تا مشارکت هر چه بیشتر شهروندان با مجموعه مدیریت شهری برقرار شود و بتوانیم مردم را در حل مشکلات، به کمک خود بگیریم تا شهروندان مشهدی در جریان مشکلات شهرداری در به روز نگه داشتن و نگهداری شهرشان و همچنین ارایه خدمات گوناگون قرار بگیرند .

وی در خصوص ۲۲ شاخص تعیین شده برای انتخاب محله برتر ، گفت : معیارها و محورهایی در نظر گرفته شد که مهم ترین انها اخلاق مداری ، اعتقاد به باورهای عمومی شهروندان ، ارزش های اجتماعی ، قانون شناسی و قانون مندی ، رعایت ضوابط شهرداری ، مشارکت جویی، مشارکت پذیری ، شرکت در طرح های شهرداری و . .. بود که براساس این معیارها و محورها ، شاخص ها را تعیین نموده و انها را در قالب جداولی در اختیار شورای محلات گذاشتیم .

وی تصریح کرد : منطقه ۱ شهرداری مشهد دارای ده محله و ۱۰ شورای اجتماعی محله می باشد که از جمله آن می توان به محله ارشاد ،گوهرشاد، سعد آباد، کلاهدوز، آبکوه ، فلسطین،راهنمایی، سجاد،احمدآباد و کوی دکترا اشاره کرد .

شهردار منطقه ۱ مشهد گفت : شاخص های این ده محله با هماهنگی شورای اجتماعی محلات بررسی شد و با وزن دهی شاخص ها و اعداد و ارقامی که بدست آمد مشخص گردید که امتیاز محلات بسیار نزدیک به هم بوده و رقابت تنگاتنگی بین ده محله به وجود امد .

مسلم در پایان سخنانش نوید انتخاب محله برتر را داد و گفت : محله « راهنمایی» در بین ده محله منطقه یک شهرداری مشهد ، به عنوان محله برتر معرفی و شناسایی شد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن