شهری

ادامه ساخت رودپارک فعلا مسکوت است

کد خبر : 57231

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ادامه رودپارک فعلا مسکوت است تا زمانی که وضعیت مالکیت، حریم و بستر کال مشخص شود، بعد از آن قسمتی را که آب‌منطقه‌ای به ما تحویل دهد، ادامه می‌دهیم.

به گزارش صبح مشهد، مهدی یعقوبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فعلا ادامه روند ساخت رودپارک، بخشی که در منطقه ۱۱ قرار دارد و بنا بود ادامه پیدا کند، از دستور کار خارج شده است تا زمین آن تعیین تکلیف شود و بعد از آن ما کاررا ادامه دهیم.

وی بیان کرد: براساس شنیده‌های ما حوزه قضایی با افرادی که در آن بخش مالکیت دارند، صحبت کرده، برخی توانستند ثابت کنند و گویا برای آن‌ها سند صادر خواهد شد، بنابراین شهردار مشهد بیان کردند تا زمانی که وضعیت مشخص شود، ما روی زمین دیگران فعالیتی انجام ندهیم. وی افزود: تاکید ما این است که حریم کال‌ها متعلق به آب‌منطقه‌ای است، بنابراین ما چهل‌بازه را تا بخشی که مرز آب‌منطقه‌ای باشد، ادامه خواهیم داد و در بخشی که خارج از حریم باشد و حوزه قضایی سند صادر کند، ورود نخواهیم کرد.

بخش‌هایی را خط‌کشی و خاکریزی کردیم و کارهای اولیه را انجام دادیم، قصد ادامه ساخت رودپارک را داشتیم که منتظر هستیم مرز مشخص شود تا اعتبارات شهرداری را در زمینه‌ای هزینه نکنیم که بعد سند صادر شود و مقابل مردم قرار بگیریم. وی با بیان این که ما هیچ طرف موضوع چهل‌بازه نیستیم، افزود: آب‌منطقه‌ای یک طرف قضیه و مردم مدعی مالکیت طرف دیگر موضوع هستند. باید مشخص شود مرز آن‌ها کجاست و آب‌منطقه‌ای تا کدام قسمت را می‌تواند به عنوان حریم کال معرفی کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن