اقتصادی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد درحاشیه برگزاری بیست وچهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی بیان کرد: 

در حوزه لوازم خانگی در مقایسه با برخی برندهای خارجی از جایگاه بهتری برخورداریم

کد خبر : 56958

عضو شورای اسلامی شهر مشهد در بیست‌ و چهارمین نمایشگاه لوازم خانگی مشهدگفت : یکی از پربازدید کننده‌ترین نمایشگاه‌های ما در طول سال نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری است. زیرا  این نمایشگاه یک نمایشگاه خانواده محور است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی و بیستمین نمایشگاه تخصصی صوتی و تصویری “هاشم دائمی ” افزود: امروزه ما به وضوح مشاهده می کنیم لوازم منزلی که در نمایشگاه‌ها به نمایش گذاشته می‌شود همزمان و همگام  با محصولات وارداتی و خارجی است . یعنی ما در مقایسه با برخی برندها حتی در جایگاه بهتری قرارداریم‌.

وی تاکید کرد: نمایشگاه لوازم خانگی  یکی از مهمترین نمایشگاه‌های بین‌المللی است که در هر برهه‌ای از زمان که برگزار می شود به علت جذابیت آن پر مخاطب ترین است.

دائمی تصریح کرد: نکته قابل توجه این نمایشگاه این است که آن اتفاقی که در حوزه تولیدات داخلی افتاده است در اینجا خودش را خیلی خوب نشان می‌دهد و آن اتفاق بدی که امروز درباره خودرو افتاده است ،خوشبختانه معکوس آن در حوزه لوازم خانگی رخ داده است .

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به آن که تحریم‌ها برای کشور ما همیشه منشا برکت بوده است، بیان داشت : ماهرزمان در محدودیت قرار گرفته‌ایم رشد و نمو کرده ایم وحتی انگیزه مان برای اقدام‌های متعالی نیز بیشتر شده است.

دائمی تاکید کرد: اتفاق مهمی که باید بیفتد این است که حاکمیت و مجموعه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها همسو حمایت‌های خودشان را از تولید ملی چند برابر کنند و از آن طرف حاشیه سود باید کاهش پیدا کند. زیرا وقتی تولید افزایش یابد قاعدتاً حاشیه سود کاهش خواهد یافت .

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: از این رو برای استقبال از تولیدات ملی جذابیت‌های بیشتری خواهیم داشت و بطور قطع این استقبال سبب ایجاد افزایش اشتغالزایی خواهد شد .زیرا باعث خواهد شد، تولید کننده رغبت بیشتری به ارائه محصول خود  داشته باشد و در نهایت این موارد باعث افزایش سهم سرانه دولت در موضوعات ارزی و داخلی خواهد شد که می‌توان گفت این اتفاق خوب را در نمایشگاه لوازم خانگی مشاهده می‌کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن