شهری

تکمیل عملیات اجرایی فاز اول دو پروژه کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در منطقه یک

کد خبر : 56907

شهردار منطقه یک از اتمام فاز اول عملیات اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی در بولوار شهید منتظری و بلوار ملک آباد با هدف جلوگیری از آبگرفتگی و جمع‌آوری آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، جواد مسلم با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و رفع معضل آب افتادگی و هدایت روان‌آب‌های منطقه یک، دو پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شامل لوله‌گذاری و حفر کانال در محدوده بولوار شهید منتظری و بلوار ملک آباد در سطح منطقه در دست اجرا قرار گرفت، که در حال حاضر با اتمام فاز اول آنها، به زودی فاز دوم این پروژه ها آغاز می شود.

شهردار منطقه یک افزود: فاز اول کانال بلوار شهید منتظری به طول ۱۲۰۰ متر و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، حدفاصل میدان فلسطین تا میدان جمهوری اسلامی اجرا شد و فاز دوم این عملیات از سه راه بعثت تا بلوار ابوذر غفاری آغاز گردیده است.

وی ادامه داد: فاز یک اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار ملک‌آباد، حدفاصل خیابان کمال الملک تا گویا نیز به طول ۶۵۰ متر و با تخصیص اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، به پایان رسیده و فاز دوم این پروژه هم از سه راه خیام تا میدان فلسطین حدودا به طول ۱۲۰۰متر، شروع شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن