شهری

برای کمک به مددجویان بهزیستی انجام می شود

مشارکت داوطلبانه فرهنگیان خراسان رضوی در طرح «شکرانه توانایی»

کد خبر : 43562

کارکنان آموزش و پرورش خراسان رضوی در طرح «شکرانه توانایی» مشارکت می‌کنند.

صبح مشهد– به گفته معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی، این موضوع از طریق مکاتبه با آموزش و پرورش استان و ابلاغ به مدارس و مراکز تحت پوشش آموزش و پرورش استان محقق شده است.

حمیده محدث گفت: کارکنان شریف آموزش و پرورش و بخصوص معلمان در رده‌های مختلف آموزشی، به صورت انفرادی از ما می‌خواستند که در کمک به تأمین معیشت مددجویان بهزیستی مشارکت داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه این کار از طریق انفرادی میسر نیست زیرا می‌باید مبلغ مورد نظر مشارکت‌کننده‌ی محترم از فیش حقوقی او کسر و به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز گردد.

وی ادامه داد: به این منظور با آموزش و پرورش استان مکاتبه انجام شد و برای نخستین‌ بار این نهاد به دوایر تحت پوشش خود ابلاغ کرد که در صورت تمایل کارکنان و کادر آموزشی، این خواسته‌ی معلمان عزیز، محقق گردد.

محدث گفت: در این طرح، مبلغی که مورد نظر کارمند اداری، معلم یا هر فرد دیگر شاغل در آموزش و پرورش باشد و خودش به حسابداری اعلام کند، از فیش حقوقی او کسر و در قالب طرح “شکرانه توانایی” به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی واریز می‌گردد.

محدث گفت: آموزش و پرورش استان، هفته قبل نامه‌ی بهزیستی را به دوایر ابلاغ کرده و انتظار می‌رود اولین بسته مشارکت‌های کارکنان در این طرح، تا پیش از دهه مبارک فجر به بهزیستی اعلام گردد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن