استانی

اورژانس هوایی بیمار دچار سکته قلبی در نیشابور را نجات داد

کد خبر : 56894

رییس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: بالگرد اورژانس هوایی این مرکز امروز برای نجات جان یک بیمار با علائم سکته قلبی در «برزنون» از مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به پرواز درآمد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان اورژانس پایگاه برزنون در محل فوریت و با توجه به وجود علایم سکته قلبی در بیمار به درخواست کارشناسان پایگاه، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور مامور امدادرسانی به بیمار فوق شد.

وی بیان کرد: با توجه به در خطر بودن جان بیمار و همچنین زمان طلایی درمان، سریعا بیمار با بالگرد اورژانس هوایی نیشابور منتقل شد و تحت مراقبت کارشناسان اورژانس هوایی قرار گرفت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور گفت: این بیمار در پد فرود فجر تحویل کارشناسان عملیاتی پایگاه ۶ شهری و سپس به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شد و تحت مراقبتهای درمانی قرار گرفت.

حسینی افزود: افزایش پدهای فرود بالگرد در مناطق مختلف شهرستان نیشابور روند امدادرسانی اورژانس هوایی به بیماران اورژانسی را تسریع می کند و امیدواریم با همکاری و تعامل سازمانهای مربوطه بتوانیم بر تعداد پدهای فرود بالگرد در سراسر شهرستان بیفزاییم.

برزنون روستایی در بخش سرولایت شهرستان نیشابور و در فاصله حدود ۸۰ کیلومتری این شهر قرار دارد.

شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن