شهری

اجرای سرعتگیر و سرعتکاه آسفالتی در سطح معابر منطقه یک

کد خبر : 56856

شهردار منطقه یک مشهد مقدس از اجرای ۶ سرعتگیر و سرعتکاه آسفالتی در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار کرد: با هدف آرام‌سازی و ایمن‌سازی حرکتی وسایل نقلیه و ایمن سازی عبور و مرور شهروندان در معابر سطح منطقه و همچنین کاهش و حذف نقاط حادثه خیز، ۶ مورد سرعتگیر آسفالتی به انضمام هشت عدد تابلوی ترافیکی و ۳۵۰ عدد رفلکتور در سطح این منطقه نصب شد.

وی افزود: این سرعتگیرها در معابر سناباد ۱۳، فرهاد هشت و ۱۸ و همچنین بین آبکوه ۲۳ و ۲۵ به منظور ایمن سازی رفت وآمد عابرین خصوصا دانش آموزان مدرسه پروین اعتصامی اجرایی شد.

شهردار منطقه یک در ادامه از اجرای سرعتکاه آسفالتی در بولوار رضا خبر داد و افزود: این سرعتگیر در دو طرف بولوار رضا قبل از دوربرگردان رضای ۲۱ از سمت بولوار احمدآباد و کوهسنگی انجام شده است.

مسلم تصریح کرد: کنترل سرعت خودروها و موتورسیکلت‌ها در معابر شهری از مسائلی است که همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده و در همین راستا این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال به همت اداره ترافیک منطقه یک در متراژ ۷۵ مترطول عملیاتی شده است.

شایان ذکر است؛ عملیات رنگ آمیزی سرعتگیرهای نصب شده نیز در دست اقدام است که طبق روال معمول تا ۱۰ روز آینده اجرایی می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن