اسلاید شویادداشت روز

بیانیه مجمع جهانی فعالین حقوق بشر جهان اسلام در محکومیت انفجار تروریستی کرمان

کد خبر : 56676

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل‌عمران/ ۱۶۹)

بار دیگر دشمنان قسم‌خوردۀ ملت شریف ایران، با خنجر خشم و کین خود زخمی عمیق بر جان و دل این سرزمین همیشه سرافراز زدند و با اقدام تروریستی و ددمنشانه در گلزار شهدای کرمان، شماری از زائران سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به خاک و خون کشیدند.

این اقدام ناجوانمردانه، که فصلی جدید در کارنامۀ سیاه خباثت و کینه‌توزی بدخواهان ایران گشوده است، نشان از عجز و درماندگی دشمنان در مقابله با ارادۀ پولادین انقلاب اسلامی دارد و به همگان یادآور می‌شود که جانیان و دیوسیرتان، جان‌ستاندن از بی‌گناهان و ریختن خون مظلومان را تنها شرط بقا و دوام زندگی فلاکت‌بار خود می‌دانند.

اما بار دیگر دشمن دون فراموش کرده است که این اقدامات وحشیانه، خدشه‌ای در عزم استوار مردم سربلند ایران ایجاد نخواهد کرد؛ زیرا ملتی که جانش را با فرهنگ حسینی آمیخته و درخت عزت و استقلال خود را با خون فرزندانش بارور کرده است با چنین تحرکات و تهدیداتی از پای نخواهد نشست و پاسخ چنین جنایاتی را با مشت پولادین و کوبندۀ خود خواهد داد. تردیدی نیست که در این عرصه از تاریخ، شهید سلیمانی برای دشمنان، خطرناک تر از سردار سلیمانی است.

ضمن محکوم‌کردن این اقدام کوردلانه، به روان پاک شهدای این حادثه درود می‌فرستیم و ضمن آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان و آسیب‌دیدگان، از درگاه ایزد منان صبر و عزت مستدام را برای خانواده‌های مصیبت‌دیده خواستاریم

مجمع جهانی فعالین حقوق بشر جهان اسلام

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن