شهری

در راستای روان سازی ترافیک و افزایش سطح ایمنی عابرین پیاده اجرا شد؛ 

اجرای ۴پروژه رعایت حق تقدم عابر پیاده و اصلاح هندسی معبر در سطح منطقه یک، با اعتباری بالغ بر ۳۹میلیارد ریال 

کد خبر : 56636

جواد مسلم شهردار منطقه یک مشهد مقدس گفت: اجرای این طرح‌ها با هدف روان‌سازی ترافیک، امنیت بخشی به تردد عابرین پیاده و مناسب سازی جهت رفت و آمد توانیابان و افراد سالخورده در تقاطع‌های پرتردد سطح منطقه، با اجرای جدول سنگی، تایل بتی، مسیر ویژه نابینایان و… در دست اقدام می‌باشد.

به گزارش صبح مشهد، وی افزود: پروژه‌های رعایت حق تقدم در محل تقاطع شهید کلاهدوز- شهیداسفندیانی با اعتبار۱۰ میلیارد ریال و متراژ ۷۰۰ مترمربع، به میزان ۶۵درصد پیشرفت و در تقاطع شهید منتظری_بعثت با اعتبار ۹میلیارد ریال به مساحت ۳۴۰مترمربع به میزان ۳۵ درصد پیشرفت رسیده است.

همچنین اجرای پروژه رعایت حق تقدم در تقاطع سناباد_فلسطین با ۸میلیارد ریال اعتبار به مساحت ۴۸۰ مترمربع در حال اجراست و هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در بلوار قاضی طباطبایی ۱۰ نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و در وسعت ۴هزار مترمربع به میزان ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

ایجاد بستری مناسب جهت ارتقای فرهنگ عمومی ترافیک جزو موارد دارای اولویت و ضروری است و اجرای پروژه های رعایت حق تقدم عابر پیاده با این هدف در دست اقدام است،که علاوه بر ایجاد آسودگی خاطر شهروندان،امکان دسترس پذیری معابر و تردد ایمن و روان را فراهم سازد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن