اخبار مهم

ماجرای مرگ وحشتناک گوشی قاپ بعد از دستبرد خیابانی در خیابان شهید آوینی مشهد

کد خبر : 56509

دزدان موتورسواری بعد از ربودن گوشی یک تبعه کشور اروپایی در مشهد ،به شدت با یک دستگاه پراید تصادف کردند که در این سانحه دلخراش،سارق ترک نشین به طرز وحشتناکی جان داد و راکب موتور سیکلت هم با وضعیتی وخیم راهی بیمارستان شد.

روزنامه خراسان نوشت، عقربه های ساعت تاریکی شب را به زمان۲۰ و۲۰ دقیقه گره زده بودند که چشمان دزدان موتورسوار به گوشی تلفن همراه یک زن تبعه کشور اروپایی خیره ماند.آن ها که در پی یافتن طعمه ای در خیابان شهید آوینی ۳۵ پرسه می زدند،نگاهی به یکدیگر انداختند و در یک لحظه جوان ۳۰ ساله گاز موتورسیکلت را فشرد.آن ها که خود را برای یک دستبرد دیگر آماده کرده بودند،با سرعت هولناکی از کنار زن جوان عبور کردند و گوشی او را قاپیدند. زن تبعه خارجی که حیرت زده در جا میخکوب شده بود، ناگهان با صدای وحشتناک تصادف به خود آمد و درآن سوی خیابان ،سارقان موتورسوار را دید که به عقب یک دستگاه پراید پارک شده برخورد کردند وبه طرز دلخراشی نقش بر زمین شدند.

طولی نکشید که بی سیم های پلیس به کار افتاد و خبر همزمان گوشی قاپی وتصادف ،نیروهای کلانتری گلشهر مشهد را به تکاپو انداخت. با توجه به حساسیت جرایم گوشی قاپی ،بی درنگ افسران گشت انتظامی با دستور ویژه سرهنگ ابراهیم عربخانی(رئیس کلانتری گلشهر مشهد) عازم بولوار شهیدآوینی شدند و در حالی به یاری سانحه دیدگان پرداختند که سرنشین ۲۴ ساله موتورسیکلت به طرز هولناکی جان باخته بود و راکب ۳۰ ساله نیز بر اثر شدت صدمات در بیهوشی به سر می برد. دقایقی بعد با انتقال مصدوم به مرکز درمانی شهید هاشمی نژاد مشهد ،تحقیقات گسترده نیروهای انتظامی آغاز و مشخص شد که «سجاد»(جوان مجروح)دو دستگاه گوشی تلفن سرقتی،قمه و افشانه فلفل نیز به همراه دارد که طبق قانون اموال سرقتی برای بررسی های کارشناسی به مقر انتظامی منتقل شد اما هنوز ساعتی از این ماجرای تکان دهنده نگذشته بود که تعداد زیادی از مالباختگان گوشی های تلفن راهی کلانتری شدند و زن تبعه خارجی هم گوشی ۵۰ میلیون تومانی خود را شناسایی کرد.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است:تحقیقات بیشتر افسران زبده دایره تجسس کلانتری گلشهر برای کشف سرقت های احتمالی دیگر سارقان موتورسوار در حالی ادامه دارد که از مدتی قبل و با دستورات ویژه سرهنگ احمدنگهبان(رئیس پلیس مشهد) عملیات گسترده نیروهای انتظامی برای مقابله با مالخران و سارقان خیابانی در مشهد آغاز شده است که اخبار دستگیری باندهای سرقت همچنان در روزنامه خراسان منتشر می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن