اخبار مهم

دستگیری ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 

کد خبر : 56062

جانشین مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد با ورود مواد مخدر به داخل کشور ، مرزبانان هنگ تایباد با رصد اطلاعاتی و اشرافیت لازم در مرزهای استان موفق به کشف مقادیری مواد مخدر گردیدند .

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ محمود پارسافر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مرزبانان هنگ تایباد در هفته ای که گذشت در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور موفق شدند در حین کنترل مسافرین ورودی به کشور از ۱۱ قاچاقچی مواد مخدر بیش از ۸ کیلوگرم مواد مخدر را که در معده و کفش های خود جاساز نموده بودند را کشف نمایند .

وی در ادامه افزود: مرزبانان هنگ تایباد در حالی ۳ تبعه کشور افغانستان را که بصورت غیرقانونی قصد داشتند وارد کشور شوند را دستگیر که در بازرسی آنها ۲ کیلو و ۲۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف نمودند .

جانشین مرزبانی استان در ادامه تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد با اشرافیت و هوشیاری کامل موفق شدند طی ۱۰ عملیات جداگانه ۱۰ کیلو و ۴۸۶ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک را کشف و ۱۴ قاچاقچی را دستگیر و تحویل مراجع قضایی نمایند .

این مقام مسئول در مرزبانی استان در پایان با قدردانی از ایثارگریها و مجاهدت های مرزبانان گفت: مبارزه با ورود مواد مخدر به کشور در اولویت کاری مرزبانان است و قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد می نماییم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن