شهریورزشی

محمد حسین قربانی بر سکوی سوم مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه سواری کشور ایستاد 

رییس هیات دوچرخه سواری مشهد مقدس:

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری مشهد مقدس، سید مجتبی جاودانی با اعلام این خبر افزود: مسابقات دوچرخه سواری جوانان پسر کشور به مناسبت روز حماسه و ایثار اصفهان با حضور ۴۰ رکابزن از سراسر کشور به مسافت ۳۵ کیلومتر برگزار گردید که  محمد حسین قربانی از خراسان رضوی و شهر مشهد پس از امیر حسن وطن پرست از رفسنجان و بنیامین حقیقی از فولاد مبارکه سپاهان توانست سکوی سوم این دوره از مسابقات را مشترکا با علی توکلی از سپاهان از آن خود نماید .

گفتنی است از طرف هیات دوچرخه سواری مشهد مقدس دوحلقه لاستیک و تیوپ کورسی با ارزش ریالی تقریبی ده میلیون ریال به این جوان آینده دار دوچرخه سواری اهدا خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا