شهری

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی همیار طبیعت شد

کد خبر : 55188

همایش دو روزه رابطین و مراقبین سلامت آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با هدف تبیین طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، طرح همیار طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی در سالن همایش های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش صبح مشهد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: طی این دو روز حدود ۷۵۰نفر از مراقبین و رابطین سلامت استان با طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و طرح همیار طبیعت آشنا خواهند شد تا بعنوان سفیران این سازمان ، به ترویج فرهنگ منابع طبیعی در مدارس سطح استان بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم گفت: ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین دانش آموزان بعنوان آینده سازان کشور باعث ارتقا سطح حفاظت و حراست از این موهبت خدادادی می شود.

در حاشیه این همایش مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی با اهدای کارت و لباس همیار طبیعت به مدیرکل آموزش و پرورش استان، از همراهی و تعامل سازنده این اداره کل موثر ، تشکر نمود.

پیرو تفاهم نامه قبلی بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و آموزش و پرورش استان ، قراراست سلسله برنامه های فرهنگی آموزشی ویژه معلمان استان در قالب طرح جنگلبان فداکار خدمت اجرا گردد که در افتتاحیه اولین همایش از این برنامه ها، از پوستر طرح جنگلبان فداکار خدمت مهندس جواد غلامی طبسی که سال گذشته حین ماموریت رفع تصرف اراضی ملی از سوی فرد متصرف مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد، رونمایی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن