اسلاید شوشهریورزشی

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی خبر داد:

مشهد الرضا میزبان مسابقات کشوری دوچرخه سواری پیشکسوتان جام فرانگران

کد خبر : 55141

رییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه ازبرگزاری مسابقات دوچرخه سواری پیشکسوتان کشور ۲۸ تا ۳۰ مهرماه سال جاری  به میزبانی خراسان رضوی (مشهد مقدس)خبر داد و گفت: رقابت های قهرمانی پیشکسوتان«جام فرانگران» یادواره زنده یاد احمد احمدی ناصری«بابا ناصری» به میزبانی مشهد مقدس برگزار و در پایان ضمن معرفی ۳تیم برتر هدایای به رسم یادبود از سوی حامی برگزاری مسابقات انجمن فرانگران نوین به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد، مجید طهوریان عسگری افزود: این رقابت ها در مسیرها بلوار مهدیه و کوه پارک مشهد در ۷رده سنی ۳۵ تا ۷۰ سال به بالا برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات هرسال یک بار برگزار میشود خراسان رضوی با برگزاری این رقابت ها پرونده فصل قهرمانی رقابت های ورزشی دوچرخه سواری کشور را خواهد بست.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات به صورت تک مرحله ای برگزار خواد شد و خراسان رضوی بعد از برگزار المپیاداستعدادهای برتر دوچرخه سواری و لیگ کوهستان سومین میزبانی را در رده پیشکسوتان کشور برعهده گرفته است.

طهوریان عسگری  با اشاره به این که سرمایه های دوچرخه سواری قهرمانی  کشور در این رقابت حضور خواهند داشت خاطر نشان کرد: بر اساس پیش بینی ها ۲۰۰ ورزشکار کشور ودر هر رده سنی ۷ورزشکار در این رقابت ها برای نخستین بار از نظر حجم ورزشکار حضور خواهند داشت و جمعه ۲۸مهرماه کاروان های ورزشی وارد مشهد خواهند شد و ۲۹-۳۰ مهرماه مسابقات و مرحله پایانی رقابت ها را برگزار خواهیم  کرد.

عضو  شواری شهر مشهد همچنین از تهیه ، تدوین و نشر نخستین کتاب خاطرات قهرمانان دوچرخه سواری کشور خبر داد و گفت: بنا داریم در پایان این رقابت ها خاطرات قهرمانان دوچرخه سواری کشور را جمع آوری و در قالب خاطرات ورزشی دوچرخه سواران منتشر کنیم.

رییس هیات دووچرخه سواری خراسان رضوی   با تاکید بر این که حضور گرم شهروندئان  در این رقابت ها  انگیزه و رونق  شادابی و نشاط رقابت ها  را افزایش خواهد داد ضمن ابراز امیدواری از استقبال گرم مجاوران و شهروندان از برگزاری مسابقات پیش کسوتان گفت: امیدواریم هم وطنان و علاقه مندان دوچرخه سواری از این مسابقات به گرمی استقبال کنند  تا انگیزه ورزشکاران افزایش و همچنین علاقه مندی خانواده ها و فرزندانشان به استفاده از دوچرخه در سطخ استان نهادینه شود و همه به جای استفاده از خودرو از دوچرخه برای حفظ محیط زیست وصیانت از سلامت جسم و روح استفاده کنند.. البته مجموعه شهرداری و ارگان های مرتبط دراین خصوص اهتمام بیشتری بورزند تا خانواده ها با ایمنی کامل درسطح شهر بتوانند از این وسیله نقلیه به خوبی بهره ببرند.

وی همچنین خواستار حمیات تولیت آستان قدس رضوی  برای صدور مجوز غذای متبرک بارگاه منور حضور رضا (ع) به قهرمانان  پیشکسوت دوچرخه سواری کشور شد.

سعید جاودانی رییس هیات دوچرخه سواری مشهد در باره تیم خراسان ر ضوی در این رقابت ها گفت: در این رقابت ها بهترین های دوچرخه سوار حضور خواهند داشت و برای این که حقوق همه ورزشکاران استان رعایت شده باشد قبل از حضور در این رقابت ها مسابقات انتخابی  بین ۴۰ ورزشکار رابرگزار کردیم.و نفرات برتر را راهی این رقابت ها کرده ایم.

ترکیب تیم دوچرخه سواری خراسان رضوی در این رقابت ها شامل مرتضی خالصی،مسعود پوستی،محمد بهشتی،رضا امیر پور،حسن کریمی،یحیی عرب ثانوی و جواد مهمان نواز خواهند بود.
وی در خصوص معرفی تیم های برتر نیر گفت: بنا داریم مجموع امتیازات کسب شده در رده سنی را به عنوان تیم های قهرمان معرفی کنیم  و اولویت مسابقات کسب مدال خواهد بود.

عبد المجید سقا رضوی رییس هیات رییسه فرانگران نوین  در این نشست با اشاره به اهداف مجموعه فرانگران نوین گفت: انجمن فرانگران نوین با رویکرد آموزشی، فرهنگی وحوزه مسئولیت های اجتماعی باحفظ هویت ملی و اسلامی تلاش می کند د راینر استا در حوزه های مختلف اجتماعی و ورزشی ورود کند.

وی در باره  هدف از حمایت مالی و حضور در ورزش گفت: حمایت از ورزش و ایجاد فرصت برای سلامتی جامعه از نظر ما یک مسئوولیت اجتماعی است که امیدواریم همه صنایع؛تجا رو بازرگانان با این امر مهم توجه کنند چون معتقدم صنعت ارتباط نزدیکی با سلامت روح و جسم جامعه دارد و زمانی مدیران تولید در بازار فروش به موفقیت دست پیدا می کند که جامعه در صحت و سلامت جسمی و روحی باشد بنابر این ما نیز در راستای وظیفه  اجتماعی در عرصه ورزش ورود کردیم .

انجمن فرانگران نوین با بیش از ۴۰۰ برند مجموعه ترکیبی از هم افزایی و شبکه سازی را مدیریت می کند که امیدواریم در جهت اهداف به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن