استانی

در شش ماهه اول سال جاری

اجرای دو پروژه آبخیزداری در شهرستان فریمان

کد خبر : 55138

از ابتدای سال جاری تاکنون دو پروژه آبخیزداری در سطح حوزه‌های آبخیز شهرستان فریمان اجرا شد.

به گزارش صبح مشهد، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان با بیان این خبر گفت این پروژه‌ها شامل انجام عملیات گابیونی حوزه سنگ نقره به میزان ۳۰۰ متر مکعب ، انجام عملیات سنگ و ملاتی سرریز بند خاکی سرچشمه براشک به میزان ۲۰۵ متر مکعب و مطالعات تفصیلی اجرایی حوزه آبخیز رخنه به مساحت ۱۲ هزار هکتار بوده است.

سید اکبر داورنیا افزود در راستای ارتقاء رضایتمندی ارباب رجوع به بیش از ۱۵ مورد استعلام معادن و ۳۰۰ مورد از مردم و ادارات دولتی پاسخگویی شد و قرارداد اجرای ۱۵ هکتار زراعت چوب نیز در سطح شهرستان منعقد گردیده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک با معادن شهرستان در خصوص توسعه فضای سبز در راستای طرح کاشت یک میلیارد درخت خبر داد و گفت اقدامات موثری در ساماندهی و کنترل پروانه چرای دام ممیزی مرتع (سامانه عرفی) تهیه و جمع آوری بذور مرتعی ،تجهیز پارک جنگلی سفید سنگ ،تشکیل پرونده تخلف در اراضی ملی و تسلیم به مقامات قضایی انجام گرفته است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فریمان از عموم شهروندان و روستا نشینان شهرستان خواست تا در حفظ و حراست و مراقبت از اراضی ملی یار و مددکار ما باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن