پایتخت فرهنگ اسلامی

تلاش‌ها به سمت حذف محرومیت‌های حاشیه‌شهر باشد/ رویکرد شهردار مشهد مجاهدانه و فداکارانه است

کد خبر : 54884

آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده مقام معظم رهبری در استان خراسان رضوی، در مراسم افتتاح ۴۴پروژه شهری در منطقه چهار گفت: اقدامات خیر اندیشانه و خدمتگزاری خالصانه شورای ششم اسلامی با همت شهردار مجاهد و فداکار مشهدمقدس خوشبختانه سبب حلاوت کام مردم منطقه در این روزهای مبارک شده است. 

به گزارش صبح مشهد وی افزود: هدف اساسی تشکیل نظام و نقطه پایبندی هر متدین انقلابی در هر سمت مدیریتی برهم زدن اختلافات طبقاتی است.

حاشیه شهر به معنای نقطه محروم از خدمات عمومی است، اگر مدیریت شهری خود را موظف به توسعه خدمات در شهر می‌دانند، این عنوان مناسب نیست، رهبری نسبت به حاشیه شهر مشهد حساسیت بیشتری دارند.

این اصطلاح غلط تضمین کننده اختلاف طبقاتی است باید حاشیه شهر با شهر یکسان شود‌. ما تلاش می‌کنیم که حاشیه شهر برداشته شود.

باید با توسعه خدمات عمومی و عمران و آبادانی با همت شورا و درایت شهردار مجاهد و فداکار مشهدالرضا(ع) کلمه حاشیه شهر از منطقه برداشته شود.

این گونه پروژه‌ها، برهم زدن اختلاف طبقاتی در زندگانی مردم را به مرحله ظهور و بروز می‌رساند و برای من لذت بخش است.

طرحی پیشنهاد شد و ظاهرا مقدمات مطالعاتی انجام شده و امیدواریم با همت شهردار و همکاری شورا این طرح بدون فوت وقت انجام شود که سبب خارج شدن حاشیه از بن بست می شود و حاشیه را به شهر متصل می کند.

مساله دیگر بانوان است زن و مرد در تمام شئون بهره‌برداری از حقوق عمومی یکسان هستند، مقتضیات خاصیت جنسیتی است وگرنه در حقوق انسانی مساوی هستند لذا در ارایه خدمات عمومی با حفظ این نکته که زن و مرد برابر هستند باید کار کنیم و اصل صیانت را در زن حفظ کنیم.

زنان از همه امتیازات ورزشی تفریحی، گردشی و قهرمانی و تمام حقوق انسانی که مردها برخوردارند باید برخوردار باشد.

ضمن تشکر از پارک بانوان باید این مساله توسعه پیدا کند و سعی کنید بخش خواهران به طور انحصاری در همه پارک‌ها باشد، در تمام بخش های بانوان امکانات وسیع با هزینه کم یا بدون هزینه فراهم کنند.

از خدمات شما تشکر می‌کنم که شهر را آباد و مشکل اختلاف طبقاتی را از بین می‌برید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن