استانیاسلاید شو

بهره برداری از باند قطعه اول‌ جاده مشهد – سرخس

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

استاندار خراسان رضوی از بهره‌برداری باند دوم قطعه اول جاده مشهد – سرخس به طول ۵.۲ کیلومتر خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی در این باره گفت: این پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به مشهد است و امروز ۷ مهرماه، باند دوم قطعه اول جاده مشهد – سرخس به بهره‌برداری رسیده است.

بنا بر گزارش اداره کل‌ روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی تصریح کرد: طول این باند بیش از ۵ کیلومتر است که ارزش روز ساختن آن‌ نیز ۱۵۰ میلیارد تومان است.

با تامین اعتبار مورد نیاز تا سال ۱۴۰۳ این پروژه به صورت کامل تکمیل خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا