اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام :

بیش از ۷۰۰ زائر پیاده رضوی توسط نمازگزاران مسجد عمار یاسر مشهد اطعام کریمانه شدند 

کد خبر : 54651

صبح مشهد- همزمان با فرا رسیدن دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا علیه السلام، نمازگزاران مسجد عمار یاسر در مشهد مقدس ، میزبان ۷۰۰ زائر پای پیاده رضوی بودند که از شهرهای استان گیلان و خراسان شمالی خود را به مشهد رسانده بودند. 

به گزارش خبرگزاری صبح مشهد، زائران رضوی از شهرهای رضوان شهر گیلان در فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری مشهد، اسفراین، جاجرم، قوچان در قالب ۳۵۰ زائر زن و ۳۵۰ مرد و همراهی کودکان و نوجوانان ، بعد از ۸ شبانه روز پیاده روی خود را همزمان با شهادت عالم آل محمد صلی الله علیه و آله به مشهد رساندند و بعد از زیارت آن امام همام در مدارس شهید عباس افشاری و آیت الله سعیدی، اسکان یافتند.

شاهرخی مسئول هماهنگی کاروان زائران پیاده در بازدید داوری فرماندار مشهد از محل اسکان زائرین با ارائه گزارشی از میزبانی شایسته نمازگزاران مسجد عمار یاسر و اطعام کریمانه نهار ظهر شهادت امام رضا علیه السلام گفت: الحق و الانصاف، مجاوران امام مهربانی ها، سیره و کرامت آن حضرت را به خوبی نشان دادند و کاروان زائران پیاده که از صدها کیلومتر دورتر خود را به مشهد رسانده بودند، بعد از مراسم عزاداری و نوحه خوانی و با صرف نهار شله مشهدی، اطعام و راهی شهرهای خود شدند.

گفتنی است طبق آمارهای رسمی و تا نیمه شب گذشته بیش از ۳۵۰ هزار زائر پیاده وارد مشهد مقدس شدند که نسبت به سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی نشان می دهد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن