شهری

اجرای عملیات باز سازی پیاده رو و جداول خیابان دستغیب در منطقه یک

کد خبر : 54125

شهردار منطقه یک از اجرای عملیات باز سازی و باز پیرایی بیش از ۲۵۰۰ متر مربع پیاده رو و ۸۰۰ متر طول جدول سنگی و بتنی حدفاصل میدان راهنمایی تا سه راه فلسطین این منطقه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد، جواد مسلم با بیان این خبر اظهار داشت: در راستای ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده و به جهت ارتقا کیفیت سطح پیاده روها و جداول خیابان دستغیب عملیات بازسازی پیاده رو به متراژ ۲۵۰۰ متر مربع و ۸۰۰ متر طول جدول در این معبر پر تردد اجرایی گردید.

وی افزود: پیاده رو ها به عنوان یکی از اماکن پر تردد برای استفاده عموم شهروندان حائز اهمیت بوده و یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های مدیریت شهری، ارتقا کیفی سطح پیاده رو ها و ایمنی بخشی به تردد عابرین پیاده بوده است که در همین راستا با تلاش و همت همکاران اجرایی این منطقه عملیات شناسایی نقاط آسیب دیده در سطح این منطقه ادامه دارد.

شهردار منطقه یک رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه‌گاهی برای شهرداری دانست و خاطر نشان کرد؛ تلاش می‌کنیم تا با شناسایی بهتر نیازهای شهروندان و برنامه‌ریزی به موقع و صحیح برای رفع آن‌ها، احساس رضایتمندی و رفاه را در آنان افزایش دهیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن