اسلاید شوشهری

آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد

کد خبر : 53909

روابط عمومی جهاد کشاورزی مشهد از آغاز طرح ویژه نظارتی کنترل وزن و قیمت مصوب نان در مشهد خبر داد .

به گزارش صبح مشهد، معاون سازمان و مدیر جهاد مشهد گفت : این طرح ویژه براساس مصوبه کارگروه کارشناسی گندم ،آرد و نان استان خراسان رضوی در دستور کار قرار گرفت و به مدت سه هفته از هفتم مرداد آغاز گردید .

محمد میری دیسفانی بیان کرد : پیرو مصوبه کارگروه کارشناسی گندم، آرد و نان استان خراسان رضوی و افزایش نرخ نان با فعال شدن تیم‌های نظارتی وزن و قیمت‌های مصوب در نانوایی‌ها مورد نظارت قرار می گیرد .

وی اذعان داشت : با بسیج حداکثری نیرو و امکانات با همکاری بازرسان اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد و نظارت اتاق اصناف و اتحادیه صنف نانوایی‌ها وقرار گاه شهید امانی این طرح ویژه نظارتی در سطح گسترده اجرا و با هرگونه کسر وزن چانه نان و نیز گرانفروشی به هر شکل ممکن برخورد قانونی شود .

وی خاطر نشان کرد : کمیته رصد و پایش عملکرد نانوایی ها از طریق سامانه نانینو در شهرستان مشهد تشکیل و عملکرد کلیه نانوایی ها مورد رصد قرار می گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پرونده به تعزیزات حکومتی ارسال می گردد .

وی اشاره کرد : تاکید می گردد متصدیان واحدهای نانوایی نسبت به پخت نان، فقط بر اساس سهمیه واریزی در هر دهه اقدام کنند و هرگونه تعطیلی بدلیل خرابی دستگاه نانوایی ، … و جابجایی را در سامانه خرید آرد ثبت وعلت آن را نیز قید کرده و تاییدیه دریافت نمایند .

محمد میری دیسفانی افزود : در صورت خرابی دستگاه به پشتیبان سامانه نانینو اعلام تا موارد ثبت گردد تا دچار مشکل وکسری نگردند.

میری دیسفانی گفت : کلیه نانوایی ها می بایست تعداد نان ومبلغ ریالی را رعایت نموده و از عرضه نان بیش از حد مجاز بغیر از ثبت نام کسب وکار پرهیز نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن