شهری

دبیر کل گروه شهریاران مشهد:

اثرگذاری در عرصه های مدیریتی شهر، اولویت است

کد خبر : 53844

دبیرکل گروه شهریاران مشهد گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی تشکل شهریاران، فعال سازی ظرفیت های اعضا در هم افزایی و توانمندسازی ایشان در عرصه‌های مختلف می‌باشد و در این راستا اثرگذاری در عرصه های مدیریتی شهر نیز، اولویت است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی گروه شهریاران مشهد، مهندس مرتضی عطایی نژاد افزود: با توجه به ظرفیت بسیار بالای تخصصی اعضای این تشکل اثرگذاری در عرصه‌های مدیریتی شهر رویکرد دوم این تشکل می‌باشد و این موضوع محدود به حوزه‌های مدیریت شهری نخواهد بود.

به گفته دبیر کل شهریاران مشهد، همچنین با عنایت به ریشه بخشی عمده از اعضای این تشکل در گروه مشاوران جوان، بهره‌مندی ایشان از فرصت یادگیری در کنار مدیران شهری و استفاده از این جایگاه برای ارتقاء و توسعه فردی در دوره جوانی، شهریاران برای خود این ماموریت را متصور است که برای جوانان امروز نیز تلاش نماید و ظرفیت حضور موثر در کنار مدیران را دنبال نموده و فراهم نماید.

وی یادآور شد: بر همین اساس گروه شهریاران مشهد با علم به اینکه هرگونه اثرگذاری اجتماعی نیازمند صرف زمان و فرهنگ سازی و جریان سازی خواهد بود و قرار نیست در مقاطع زمانی کوتاهی تغییراتی ریشه‌ای انجام شود و دنبال کردن این راهبرد موضوعی سطحی خواهد بود، تلاش می‌کند با نگاه بلند مدت در مسیر ماموریت‌های خود بکوشد و از طرق جریان سازی اقدامات عمیق با تکیه بر ظرفیت های اعضای خود، به صورت جمعی و تشکیلاتی، تحقق ماموریت‌ها را دنبال نماید.

مهندس عطایی نژاد یادآور شد: با این نگاه اقدامات در تشکل شهریاران بر مبنای اقدامات هرچند کوچک اما موثر پیش‌بینی شده و در این راستا از ظرفیت اعضا نهایت بهره‌برداری را خواهد نمود و امیدوار است رشد و ارتقای فردی اعضا همسو با اثرگذاری در حوزه های اجتماعی و مدیریتی شهر به شکلی توأم و همراه با هم را فراهم آورد.

دبیرکل شهریاران مشهد تاکید کرد: مسیر مشارکت اعضا در تحقق برنامه های پیشنهادی با همراهی دستگاه ها و نهادهای علمی و اجرایی کاملا فراهم است که در این مسیر نیز در گذشته تجربیات خوبی خلق شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن