اسلاید شوشهری

پلیس مشهد طرح جریمه خودروهای متوقف در پیاده‌روها را آغاز کرد

کد خبر : 43473

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرحله آزمایشی طرح جریمه خودروهایی که در مسیرهای دوچرخه و پیاده‌روها توقف می‌کنند، به پایان رسید و این طرح در همه نقاط شهر اجرا می‌شود.

به گزارش صبح مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: طبق مصوبه کمیته انضباط ترافیکی مشهد، طرح انضباط ترافیکی در هفته‌های اخیر در مسیر بلوار امامت تا بلوار معلم در منطقه ۱۱ به صورت آزمایشی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح که از امروز به مدت یک هفته در تمام مناطق شهری اجرا خواهد شد، در مرحله نخست پلیس به خودروهایی که تخلف کرده و در پیاده‌روها و مسیرهای دوچرخه پارک کرده‌‍ باشند، تذکر می‌دهد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: در این یک هفته اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی لازم از طرق مختلف نظیر نصب بنر در سطح شهر انجام می‌شود و پس از آن طبق قانون خودروهای متخلف جریمه خواهند شد.

سرهنگ دهنوی گفت: در این طرح جریمه ۴۰۰ هزار ریالی برای متخلفان اعمال خواهد شد و امیدواریم با اجرای این طرح احترام به حقوق عابران پیاده و دوچرخه‌سواران نهادینه شود.

عدم برخورد پلیس موجب شده است برخی از شهروندان مشهد، فضای محدود پیاده‌روها را به توقفگاه خودروهای خود تبدیل کنند، که این وضعیت رهگذران و به خصوص کودکان و سالمندان را برای تردد دچار مشکل کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن