شهری

ضرب و شتم پاکبان وظیفه شناس منطقه۵ به خاطر اخطار جلوگیری از تخلیه غیرمجاز نخاله!

کد خبر : 53570

صبح امروز اکیپی از نیروهای خدمات شهری منطقه ۵ جهت تخلیه و اعمال پلمب یک واحد انبار ضایعات غیر مجاز در خیابان شهید شفیعی ۶۰ پس از اخذ مجوزهای قانونی اعزام شدند.

صبح مشهد- هادی رمضان‌پور یکی از پاکبانان اکیپ یاد شده بود که زودتر و به همراه یک دستگاه خاور در محل حاضر شده بودند. او متوجه می شود که یک دستگاه سمند سفید در حال تخلیه غیرمجاز چند کیسه خاک و نخاله به داخل مخازن گالوانیزه در حاشیه این معبر است.

به حسب احساس مسئولیت و انجام وظیفه  در محدوده خدمتی خود،نسبت به این قضیه معترض شده و مانع این اقدام می‌شود که راننده خودرو به اتفاق دیگر افراد همراه او با تهدید سلاح سرد و هتاکی به این کارگر شهرداری مشهد حمله می‌کنند و یک پاره بتن سیمانی از میان نخاله های ساختمانی، به سمت وی حمله‌ور می شوند. در پی ضربه‌ای که از پشت سر به گردن این پاکبان وارد می‌شود و همچنین ضرباتی که با چوب و لگد به او وارد شده او به بیمارستان منتقل شده است.

این کارگر وظیفه شناس از ناحیه مهره گردن دچار شکستگی شده و تحت نظارت پزشک مراحل درمان و عمل جراحی را سپری می‌کند. فرد خاطی نیز دستگیر و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

گفتنی است محمدرضا قلندر شریف شهردار مشهد مقدس از لحظات اولیه شنیدن وقوع این حادثه پیگیر اوضاع عمومی و انجام روند درمان و مراقبت از وی و همچنین رسیدگی قضایی برای برخورد با متخلفین شده است و مجید وحدتی‌پور شهردار منطقه۵ نیز به عیادت وی رفته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن