شهری

توسط شهرداری منطقه ۲ مشهد؛ مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان در سطح بوستان ها نصب می شود

کد خبر : 20642

اداره پارکها و فضای سبز شهرداری منطقه ۲ در راستای خدمت رسانی به شهروندان و فراهم نمودن محیطی مناسب و امن برای کودکان اقدام به جمع آوری وسایل بازی فلزی و جایگزینی آن با مجموعه های بازی پلی اتیلن نموده است.
به گزارش صبح مشهد، احسان قیطاقی افزود: شهرداری منطقه ۲ با هدف ایجاد ایمنی و کاهش هزینه های جانبی بابت نگهداری وسایل بازی فلزی و همچنین جلب رضایتمندی شهروندان ، اداره فضای سبز از دو سال قبل اقدام به خرید و نصب مجموعه بازی پلی اتیلن در بوستان های سطح منطقه نموده است.
معاون فنی و اجرایی منطقه ۲ اعتبار تخصیص شده برای این پروژه را بالغ بر ۱میلیارد و هشتصد میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به در خواست های مکرر مردمی تا کنون ۱۰ مجموعه بازی پلی اتیلن در بوستان های توس ۶۳، آیت الله سعیدی، پردیس، استقلال، فتح المبین، اصفهانیها، ابریشم ، جواهری و حجاب احداث شده و این روند برای ایمن سازی فضاهای بازی سایر پارک های سطح منطقه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: با اجرای این پروژه حدود ۹۵% از مجموعه های بازی کودکان در سطح پارکهای منطقه ۲ به مجموع پلی اتیلن و کفپوش مجهز می گردد.
قیطاقی گفت: در راستای ایمن سازی فضاهای پارکی، شهرداری منطقه ۲ در حال پیگیری اخذ استانداردهای لازم از شرکت استاندارد خراسان رضوی برای کل مجموعه های نصب شده در سطح منطقه می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن