شهری

مشهد میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور شد

کد خبر : 53517

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مشهد به عنوان میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور جام شهید ابراهیم هادی در سه رشته ورزشی مردان انتخاب شده است.

به گزارش صبح مشهد، سیدامیر شوشتری،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: مشهد به عنوان میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور جام “شهید ابراهیم هادی” در سه رشته ورزشی تنیس روی میز، بسکتبال و بدمینتون با شعار “معلم ورزشکار، معلم امیدآفرین و مدرسه بانشاط” از ۱۸ تیرماه به مدت حدود ۱۰ روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات تیس روی میز با حضور ۳۲ تیم، بسکتبال با حضور ۲۷ تیم و بدمینتون با حضور ۲۸ تیم و ۴۶۳ بازیکن و ۱۵۰ داور و عامل اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مسابقات والیبال مردان به میزبانی آذربایجان غربی، فوتسال زیر ۴۰ سال به میزبانی کرمان، فوتسال بالای ۴۰ سال به میزبانی اصفهان، والیبال و بسکتبال بانوان به میزبانی فارس و بدمینتون و تنیس روی میز بانوان به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

شوشتری افزود: در سه بخش برنامه های ورزشی، فرهنگی و آموزشی و در چهار هزار و ۹۶۵ پایگاه استان پارسال ۲۸۰ هزار نفر و امسال تاکنون ۴۴۰ هزار دانش آموز ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی ما این است که این رقم دست کم به ۱۰ هزار نفر برسد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن