شهری

صدور بیش از ۱۵۰۰ اخطاریه سد معبر در شهرداری منطقه یک

در سه ماه نخست سال 1402 صورت پذیرفت؛

شهردار منطقه یک از صدور ۱۵۰۰ اخطاریه سدمعبر به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در سه ماه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مشهد مقدس، محمد هنری با اعلام این خبراظهار داشت: این اخطاریه‌ها در زمینه‌های سد معبر، خودروی فرسوده، نصب تابلوغیر مجاز و مازاد، داربست غیر مجاز و خطری و…. صادر شده است..

شهردار منطقه یک خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از سد معبر در ۳ ماهه نخست سال جاری ۱۵۰۰ اخطاریه توسط این منطقه صادر شده است که با کمک شهروندان و برخورد شهرداری با افراد متخاطی که با این اقدام غیر قانونی موجب ایجاد نازیبایی در منظر شهری و تضییع حقوق دیگر شهروندان می‌شوند؛ تاحدود زیادی رفع شد است هنری ضمن تقدیر از شهروندان مشارکت جو از آنان خواست تا در صورت مشاهده موارد سد معبر مراتب را به سامانه تلفنی ۱۳۷ اعلام نمایند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا