اسلاید شواقتصادی

کارخانه قهوه و فرآورده های جانبی کیهان گیتی فرداد به بهره برداری رسید

در هفته جهاد کشاورزی و با حضور مسئولین:

همزمان با هفته جهاد کشاورزی، کارخانه قهوه و فرآورده های جانبی کیهان گیتی فرداد در شهرک صنعتی مشهد به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح مشهد، در آیین بهره برداری که با حضور داوری فرماندار مشهد، قنبری رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و اصحاب رسانه برگزار شد، از مراحل مختلف تولید و بسته بندی قهوه اسپرسو در کارخانه قهوه کیهان گیتی فرداد ، بازدید شد.

گفتنی است، در این واحد صنعتی برای ۴۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۹۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است

همچنین در این کارخانه قهوه آماده سازی و به کافی شاپ ها ارسال می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا